PostNL België is het Belgische deel van PostNL en houdt zich bezig met versturen en ontvangen van pakketten en goederen voor B2C. Het moederbedrijf PostNL is gevestigd in Nederland. Er is een nauwe samenwerking tussen PostNL België en het Belgische Bpost. Via de website PostNL.be kunnen klanten locaties van PostNL vinden waar gebruik kan worden gemaakt van de verzendservice. Ook voor service en contact met PostNL België kan de website worden geraadpleegd. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten zijn er oplossingen te vinden bij PostNL België.

Alle reviews
Jan Van grieken
Anniek Vanwest
015/298875 dan 0031235677210 dan 078/482329 dan 0031235677210 dan 03/7600519 en als laatste maar niet meer toegankelijk 014/426051. In het totaal 10 telefoons gedaan, van het kastje naar de muur gestuurd ivm mijn te leveren zonnepanelen. Telefoon werd toegegooid, mij in wacht gezet en dan afleggen, ik moest maar contact opnemen met de verzender en de verzender zegt contact opnemen met PostNL. Bij de track & trace was mijn pakket al onderweg vanaf 2/5/25, 7/5/25 werd er gemeld bij de track & trace : Sorry, delivery time has been updated. We’re unable to deliver your parcel today. Vandaag 9/5/25 nog steeds geen pakket zonnepanelen nog info waar mijn bestelling is. MAAAAAR tijdens het 11de telefoontje kreeg ik Mieke aan de telefoon van PostNL, ze zouden haar een promotie moeten geven en de rest van hun klantendienst moeten buitengooien. Nogmaals ‘dank u’ Mieke voor al het opzoekingswerk opnieuw te doen en mij de ‘correcte’ info te geven !!!
Ewoud Meulemans
Sabrina Salome
Frank
Raets
Zeer on respectvol van de chauffeur heeft geen respect voor anderen hun zaken.Geen enkel bericht nagelaten in de bus Mvg.Raets Marie ik hoop op verdere reactie van Post NL.
Silke Depestel
Een pakket die retour moest naar Nederland (vanuit België) en waar ik zelf moest voor instaan, via PostNL laten gaan.
Netjes verpakt en op 20/11 verstuurd. Bij ons plaatselijke leverpunt binnengebracht, hier is het netjes gescand en daarna is er niks meer te vinden qua track & trace…
Lijkt dan al behoorlijk duidelijk waar het fout is gelopen. Min. 7x zelf contact opgenomen met de klantendienst, telkens een ganse procedure doorlopen met een chatbot om tot bij een medewerker via de chat te geraken.
Verschillende medewerkers gesproken en verschillende verhalen te horen gekregen.
De een zei dat het werd overgedragen aan ‘extra@home, een andere zei het is spoorloos, iemand zei dat het leverpunt het waarschijnlijk niet had meegegeven, nog iemand zei dat ik maar verzekering moest bijgenomen hebben, …
Vandaag plots een mail. Het pakket is nu officieel vermist en ik kan naar mijn geld fluiten want ik had geen verzekering genomen!
Dan was er ook een pakket op komst naar mij, die staat aangegeven als geleverd, maar er is niks aangekomen.
Ook hier gebeurt niks mee!
JR
Belangrijk echter is dat dit niet de eerste keer is; deze situatie deed zich reeds verschillende keren voor in de laatste maanden. Het is dus geen eenmalig incident maar een structureel probleem.
Komt daarbij dat je al zeker niet op de klantendienst moet rekenen voor een uitleg of oplossing.
Vadim
Karel
Het gaat om bloemen, een artikel dat je dus rechtstreeks in ontvangst wenst te nemen.
Bovendien zijn de PostNL punten ver uit mijn buurt (woon in het stadscentrum en de punten bevinden zich allemaal hierbuiten) waardoor de bezorging afhalen daar het doel van een bestelling voor levering van dit product voorbij schiet.
Gelukkig kan ik zelf ruim vooraf (enkele weken) de bestelling plannen.
Ik plan thuiswerk in zodat ik zeker de levering kan in ontvangst nemen.
De dag zelf wijzigt PostNL het levermoment naar een andere dag. Ik zie dit omdat ik kijk op track & trace, er is hieromtrent geen communicatie of dat moment überhaupt past.
Ik bestel iets dat ik rechtstreeks wil thuis ontvangen (VERS!). Dit wordt ruim vooraf ingepland. PostNL toont zich echter té onbetrouwbaar. Ik ben boos en ontevreden. Dit is reeds de zoveelste negatieve ervaring, maar in dit geval gebied de aard van het artikel en service een goede planning en communicatie over levering, anders heeft het hele idee van bestellen geen zin. PostNL kan deze service duidelijk niet bieden.
Elst
JB
Patricia van kerrebroeck
Niets ontvangen en blijven er bij geleverd
Het is mij echt beu het is een dyson van 625€
Ga nú contact opnemen met test aankoop
Mvg en bestel nooit nog bij jullie
Yana Lamon
Ahmed