1.4/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.8/10
(22 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 22
  1. Beoordeling:

    2
    Een bende luiaards
    Gewoon een bende luiaards
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  2. Beoordeling:

    4
    Waar beginnen ???
    Waar moet ik beginnen ???
    015/298875 dan 0031235677210 dan 078/482329 dan 0031235677210 dan 03/7600519 en als laatste maar niet meer toegankelijk 014/426051. In het totaal 10 telefoons gedaan, van het kastje naar de muur gestuurd ivm mijn te leveren zonnepanelen. Telefoon werd toegegooid, mij in wacht gezet en dan afleggen, ik moest maar contact opnemen met de verzender en de verzender zegt contact opnemen met PostNL. Bij de track & trace was mijn pakket al onderweg vanaf 2/5/25, 7/5/25 werd er gemeld bij de track & trace : Sorry, delivery time has been updated. We’re unable to deliver your parcel today. Vandaag 9/5/25 nog steeds geen pakket zonnepanelen nog info waar mijn bestelling is. MAAAAAR tijdens het 11de telefoontje kreeg ik Mieke aan de telefoon van PostNL, ze zouden haar een promotie moeten geven en de rest van hun klantendienst moeten buitengooien. Nogmaals ‘dank u’ Mieke voor al het opzoekingswerk opnieuw te doen en mij de ‘correcte’ info te geven !!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  3. Beoordeling:

    2
    Geen bezorging
    Weer geen bezorging door post nl,… Volgens de track and trace geleverd, maar niets ontvangen ( niet de eerste keer) 2u later nog steeds niet. Na contact met de klantendienst veranderd de status van de status van de track and trace plots maar ” in het verdeel centrum) dag nadien weer contact met de klantendienst. Nu zeggen ze mij dat mijn bestelling vandaag geleverd word of ten laatste de volgende dag. Als ik vraag hoe ik klacht kan indienen zeggen ze dat ik een brief moet sturen!? Dit is waarschijnlijk weer een zending die verloren gaat via post nl. Al de voorgaande had ik nog niet betaald, maar deze laatste wel en dit was uiteraard iets van grotere waarde. Dit bedrijf zou niet meer mogen bestaan.ik lees niets dan klachten over de leveringen en de klantendienst. De meeste bezorgers kunnen zelfs geen Nederlands, Frans of Engels . Kunnen we allemaal samen dit bedrijf niet voor de rechtbank dagen, ik heb er genoeg van!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  4. Beoordeling:

    2
    Package not received!!!
    I purchased an item on The Little Green Bag website on 30/12/24. I was informed by Postnl that the package 3SOYUR1067470 was delivered on 03/01/25 at 11:56, but I NEVER RECEIVED the package. Now they need up to 15 days for investigation. I receive packages every week in my buliding and never had a problem before. Postnl doesn´t give any extra information about the exact place It was delivered or any kind of details. I will never again choose this company for delivery.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  5. Beoordeling:

    2
    Klacht
    Trekt op niks , zo veelste keer , kreeg ik een melding wij hebben jou gemist , terwijl ik 20 min voor de geplande aankomst beneden voor de deur sta . Ze komen zelfs niet naar U en sturen melding dat jij er niet thuis was .Als jij zelf voor een koerier mag kiezen , nooit post.nl
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  6. Beoordeling:

    2
    Schande
    Pakje geleverd we waren niet thuis.De chauffeur heeft het over het hek gegooid in de regen resultaat pakje doorweekt.Nu kan in de doos niet meer verbruiken voor retour van mijn goederen
    Zeer on respectvol van de chauffeur heeft geen respect voor anderen hun zaken.Geen enkel bericht nagelaten in de bus Mvg.Raets Marie ik hoop op verdere reactie van Post NL.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  7. Beoordeling:

    2
    Verdienen geen sterren
    Eindelijk verdienen ze helemaal geen sterren!
    Een pakket die retour moest naar Nederland (vanuit België) en waar ik zelf moest voor instaan, via PostNL laten gaan.
    Netjes verpakt en op 20/11 verstuurd. Bij ons plaatselijke leverpunt binnengebracht, hier is het netjes gescand en daarna is er niks meer te vinden qua track & trace…
    Lijkt dan al behoorlijk duidelijk waar het fout is gelopen. Min. 7x zelf contact opgenomen met de klantendienst, telkens een ganse procedure doorlopen met een chatbot om tot bij een medewerker via de chat te geraken.
    Verschillende medewerkers gesproken en verschillende verhalen te horen gekregen.
    De een zei dat het werd overgedragen aan ‘extra@home, een andere zei het is spoorloos, iemand zei dat het leverpunt het waarschijnlijk niet had meegegeven, nog iemand zei dat ik maar verzekering moest bijgenomen hebben, …
    Vandaag plots een mail. Het pakket is nu officieel vermist en ik kan naar mijn geld fluiten want ik had geen verzekering genomen!

    Dan was er ook een pakket op komst naar mij, die staat aangegeven als geleverd, maar er is niks aangekomen.
    Ook hier gebeurt niks mee!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  8. Beoordeling:

    2
    garantie op problemen
    PostNl slaagt er reeds 4 werkdagen in om iets niet geleverd te krijgen: de track & trace informatie stelt dat de zending onderweg is voor levering en dan plots – in de loop van de dag – wijzigt de status; deze status varieert van “konden niet afleveren” tot “gesloten” of “postpunt te vol”.
    Belangrijk echter is dat dit niet de eerste keer is; deze situatie deed zich reeds verschillende keren voor in de laatste maanden. Het is dus geen eenmalig incident maar een structureel probleem.
    Komt daarbij dat je al zeker niet op de klantendienst moet rekenen voor een uitleg of oplossing.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  9. Beoordeling:

    2
    PAKJE NIET GELEVERD !!!
    Ze hadden het te druk om mijn makje te leveren dus hebben ze die gewoon rechtstreeks naar een afhaalpunt geleverd. Slechste leveringdienst die ik ken. Komen niet een leveren !!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  10. Beoordeling:

    2
    Last minute wijzigingen
    Ik plaatste ruim vooraf een bestelling via Bloomon.
    Het gaat om bloemen, een artikel dat je dus rechtstreeks in ontvangst wenst te nemen.

    Bovendien zijn de PostNL punten ver uit mijn buurt (woon in het stadscentrum en de punten bevinden zich allemaal hierbuiten) waardoor de bezorging afhalen daar het doel van een bestelling voor levering van dit product voorbij schiet.

    Gelukkig kan ik zelf ruim vooraf (enkele weken) de bestelling plannen.
    Ik plan thuiswerk in zodat ik zeker de levering kan in ontvangst nemen.

    De dag zelf wijzigt PostNL het levermoment naar een andere dag. Ik zie dit omdat ik kijk op track & trace, er is hieromtrent geen communicatie of dat moment überhaupt past.

    Ik bestel iets dat ik rechtstreeks wil thuis ontvangen (VERS!). Dit wordt ruim vooraf ingepland. PostNL toont zich echter té onbetrouwbaar. Ik ben boos en ontevreden. Dit is reeds de zoveelste negatieve ervaring, maar in dit geval gebied de aard van het artikel en service een goede planning en communicatie over levering, anders heeft het hele idee van bestellen geen zin. PostNL kan deze service duidelijk niet bieden.

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  11. Beoordeling:

    2
    Pakje " geleverd " maar niets ontvangen
    Volgens koerier pakket geleverd, maar niets ontvangen. Zeggen doodleuk dat het niet hun probleem is omdat de leverancier niet bij hun is verzekerd. Maw dan kunnen ze doen wat ze willen en het pakket stelen van de mensen ipv te leveren. Waar gaan deze praktijken naartoe!!!??? Schandalig bedrijf!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  12. Beoordeling:

    2
    Pakketen geleverd in de vuilbakcontainer
    Verder op mijn vorige revieuw. Na contact op te nemen met postnl ivm de pakjes die in mijn vuilbakcontainer werden gedumpt. Er staat letterlijk op hun bewijsje dat ze achterlaten in de zwarte bak. Je contacteert hun, zij doen niks je moet dan maar contact opnemen met de verzender. Die doet dan alles wat ze kunnen (in dit geval xxlnutrition) . Maar postnl blijft zijn staart intrekken. Walgelijk bedrijf postnl. Jammer voor xxlnutrition! Top bedrijf in voedingssupplementen en meer, maar ik kan er niet meer bestellen omdat postnl de leveringen doet.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  13. Beoordeling:

    2
    Pakje niet geleverd
    Pakje zaterdag geleverd, bericht gekregen post nl geleverd
    Niets ontvangen en blijven er bij geleverd
    Het is mij echt beu het is een dyson van 625€
    Ga nú contact opnemen met test aankoop
    Mvg en bestel nooit nog bij jullie
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  14. Beoordeling:

    2
    HEL BEDRIJF
    AL 10 KLACHTEN TEGEN DE BEZORGER DIE GEWOON NOOOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ONZE PAKKETTEN OP DE ZAAK LEVERT!!! IK BEN MIJN THUIS ADRES BEGINNEN GEBRUIKEN EN HIJ LEVERT OOK SPECIAAL DAAR NIET! EEN BEZORGER DIE DENKT DAT HIJ HET AL IS!!! AL MET DE OMBUDSMAN WEKEN BEZIG HIERMEE EN POSTNL DOET GEWOON NIETS!!!!!!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  15. Beoordeling:

    2
    Slecht service
    Ik raad niemand om bij hun te gaan ze zijn heel slecht klantenservice en bezorgen niet op tijd en je weet niet of je pakket bezorgd is of niet ik wacht nog altijd op mijn pakketje terwijl ze hebben op wepsite bezorgd geschreven. Geen respect geen goeie gedrag geen goede ervaringen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply

Een review achterlaten

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

PostNL België

PostNL België is het Belgische deel van PostNL en houdt zich bezig met versturen en ontvangen van pakketten en goederen voor B2C. Het moederbedrijf PostNL is gevestigd in Nederland. Er is een nauwe samenwerking tussen PostNL België en het Belgische Bpost. Via de website PostNL.be kunnen klanten locaties van PostNL vinden waar gebruik kan worden gemaakt van de verzendservice. Ook voor service en contact met PostNL België kan de website worden geraadpleegd. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten zijn er oplossingen te vinden bij PostNL België.

Deel deze pagina

Beoordeling

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met PostNL België. De beoordeling van 2.8/10 is gebaseerd op 22 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.4 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Er is erg veel te vinden op het internet over de meeste bedrijven. Maar hoe weet je nu of deze informatie wel betrouwbaar is? Wij denken dat de beste manier om een bedrijf van te voren te beoordelen is door de reviews van anderen te lezen. Doordat wij reviews handmatig controleren op echtheid kun je uitgaan van het lezen van echte ervaringen van echte Belgische klanten die jou voor zijn gegaan bij PostNL België.

Wij zijn van mening dat alleen echt onafhankelijke reviews van waarde zijn en denken dat betaalde abonnementen niet bijdragen aan een onafhankelijk standpunt. Juist daarom zijn de ervaringen op Reviewz.be van grote waarde en geven deze een zo betrouwbaar mogelijk beeld.

Lees reviews en bekijk PostNL België

PostNL België

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.