Mediamarkt.be is de Belgische website van het elektronica en multimedia bedrijf Mediamarkt. Bij Mediamarkt.be kunnen klanten in België een aankoop doen, het gehele assortiment van Mediamarkt is te bestellen via de website. Ook kan via de website een fysieke vestiging worden gevonden met de bijbehorende contact en locatie informatie. Bestellingen die via mediamarkt.be worden geplaatst worden gratis verzonden vanaf €50 en kunnen gratis worden afgehaald in 1 van de 24 winkels in de buurt. De producten bij Mediamarkt zijn ingedeeld in de productcategorieën: Computer, Telefoon, Televisie, Foto & Video, Keuken, Inbouw, Huishouden, Gaming en Accessoires. Er worden producten verkocht van bekende en officiële merken, zoals Apple, Samsung, Microsoft, Sony, HP en Canon. Contact met Mediamarkt kan worden opgenomen via E-mail, Telefoon en middels een bezoek aan een filiaal. Mediamarkt heeft voor klanten met Android en Apple telefoons ook een App beschikbaar gesteld. Mediamarkt België kan worden gevonden op Facebook, YouTube, Instagram en Twitter, daarnaast kunnen klanten zich ook inschrijven voor de nieuwsbrief en kunnen ze zich aanmelden voor de Mediamarkt Club, hiermee zijn extra voordelen te behalen met betrekking tot bestellingen.

Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:2 zeer slechte naservice 2 maanden geleden kochten we online een diepvriezer. deze werd netjes op tijd geleverd en we waren zeer tevreden. Na 3 weken is de vriezer ontdooid terwijl er op het scherm – 18° stond en kwam er een foutcode op. Na dit te melden kwam er na 1,5 week een technieker van de fabrikant. Hij kon het probleem niet oplossen. Een week later werd de diepvriezer opgehaald. Vandaag een mail gekregen waarin stond dat we asap Mediamarkt moesten contacteren om een oplossing te bespreken. Net een zeer arrogante dame aan de lijn gekregen. Volgens wat er in haar dossier stond moest er nog een afspraak voor ophaling van het toestel gemaakt worden terwijl deze al opgehaald is. We moesten maar wat meer geduld hebben terwijl we gevraagd werden om hen te contacteren. Ondertussen zitten we bijna een maand zonder diepvriezer en ook nog geen oplossing in zicht. Mijn vrouw heeft ook al telefonisch contact opgenomen en kreeg ook een zeer arrogante man aan de lijn. Ze luisteren niet naar je verhaal, geven foutieve info en kunnen geen oplossing bieden. Totaal ondermaatse service!! Daarbovenop geeft testaankoop aan dat ‘indien je pas aangekochte diepvriezer’ stuk gaat, je een vergoeding kan vragen voor de ontdooide producten in de diepvriezer. Mediamarkt zegt botweg: wij geven daar geen vergoeding voor! Wat een service! We kochten op 2 maanden tijd een robotstofzuiger, een nieuwe droogkast en een diepvriezer bij Mediamarkt maar een beetje naservice geven kan er niet af! We verwachten snel een oplossing of ons zien ze daar nooit meer. We begrijpen heel goed dat een toestel stuk kan gaan maar om dan op een arrogante manier behandeld te worden gaat ons te ver!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goede service. Ik kreeg goede service in de winkel met betrekking tot een defecte xbox controller.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goede klantendienst Mijn televisie ging snel stuk, gelukkig binnen de garantieperiode. Mediamarkt heeft het snel en professioneel opgepakt, ik had binnen korte tijd weer een werkende televisie in huis.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Geenen Kris
Derk
Fred